Cerere de ofertă: Agenție de Comunicare pentru asigurarea comunicării externe a Centrului pentru Educaţie Antreprenorială şi Asistenţă în Afaceri

Cerere de ofertă: Agenție de Comunicare pentru asigurarea comunicării externe a Centrului pentru Educaţie Antreprenorială şi Asistenţă în Afaceri

Context

Centrul pentru Educaţie Antreprenorială şi Asistenţă în Afaceri (CEDA) este o organizație non-guvernamentală (ONG) care sprijină reformele în educație, promovează antreprenoriatul, susține inițiativele antreprenoriale și instituțiile de educație vocațională. În conformitate cu strategia sa de dezvoltare pentru 2024-2025, CEDA urmărește să sporească vizibilitatea activităților sale, a sprijinului oferit diverșilor actori din domeniului educațional și publicului larg: adolescenți, tineri și adulți în căutarea oportunităților de dezvoltare și antreprenoriale.

Servicii solicitate

CEDA solicită serviciile unei agenții de comunicare pentru asigurarea comunicării externe:

1. Elaborarea conceptelor campaniilor de comunicare;

2. Elaborarea strategiilor și planurilor de comunicare pentru inițiative majore la solicitarea CEDA;

3. Documentarea activităților prin materiale foto și video de înaltă calitate;

4. Elaborarea materialelor de vizibilitate: design imagini, editare video și texte scrise pentru adaptate la platforme digitale, mass media, TV și OOH la solicitare;

5. Asigurarea comunicării externe curente pe platforme digitale CEDA (conturi pe rețele de socializare);

Perioada de contractare

Agenția de comunicare va fi contractată pentru o perioada de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii contractului în urma unei evaluări finale a serviciilor prestate.

Sarcini și Livrabile

Sarcini

Livrabile

1.1. Dezvoltarea strategiilor legate de activitățile de comunicare și relații externe.

1.2. Consilierea echipei CEDA cu privire la prioritățile și strategiile de outreach media.

1.3. Planificarea lunară a comunicării: subiecte abordate, mesaje, materiale incluse, media plan.

  Livrabil 1.1: Audit de comunicare, care include interviuri cu colaboratorii CEDA; revizuirea comunicării existente; formularea unei evaluări succinte și a unui rezumat.

  Livrabil 1.2: Plan de comunicare, care ar trebui să includă obiective de comunicare, mesaje cheie segmentate pe audiențe interne și externe, canale de diseminare, schița produselor de comunicare etc.

2.1. Elaborarea materialelor de comunicare de înaltă calitate, inclusiv materiale foto și video, social media și comunicate de presă pentru a promova vizibilitatea, realizările și poveștile de succes ale CEDA.

2.2. Servicii design grafic, elaborare materiale vizuale.

 Livrabil 2.1.: Produse de comunicare segmentate, inclusiv testimoniale, prezentări, infografice și alte produse identificate în strategia și planul de comunicare.

– Elaborarea și mentenanța paginii de Instagram CEDA

– Elaborarea și mentenanța paginii de LinkedIn

– 8 – 10 postări lunar: imagini/reels+text (FB, Instagram, LinkedIn)

– 4 articole sau comunicate pe an

– 4 video pe an

  Livrabil 2.2.: elaborarea pachetului de identitate vizuală

– 1 brandbook proiect CREATIVO2

– 1 brandbook proiect SOLUTIONS4YOUTH

3.1. Servicii de conceptualizare și implementare campanii de comunicare, la solicitare.

3.2. Servicii conceptualizare și coordonare a evenimentelor în cadrul proiectelor CEDA, la solicitare.

  Livrabil 3.1.

– 2 Concepte de campanii

– Plan comunicare

– Plan distribuție

  Livrabil 3.2.

– 2 Concepte de eveniment

– Servicii de coordonare eveniment

Cerințe față de prestator

Agenția de comunicare va trebui să posede și să demonstreze experiența și abilitățile descrise mai jos:

– Experiență în elaborarea campaniilor de comunicare: cel puțin 7 ani experiență în domeniu a personalului cheie (team leader comunicare)

– Experiență demonstrată în concepere și elaborare interviuri, narațiune, producție și editare de videoclipuri și povești de impact;

– Abilități excelente de comunicare în limba română și rusă;

– Experiența care acoperă subiecte sociale, umanitare și de dezvoltare va fi un avantaj.

Personal

Ofertantul va desemna personalul necesar cu abilitățile și experiența solicitate pentru a îndeplini sarcina definită în cerea de ofertă. Experții numiți trebuie să fie lipsiți de conflicte de interese în responsabilitățile de executare a acestui contract. Identificarea subiectelor și materialelor de comunicare va fi realizată în colaborare cu reprezentantul desemnat de CEDA.  Cerințele față de personal vor fi evaluate în cadrul evaluării tehnice în baza CV-urilor depuse în ofertă).

Manager Comunicare

– Cel puțin 7 ani experiență în comunicare: elaborare și implementare campanii, relații publice, elaborarea materialelor de comunicare, management evenimente;

– Excelente abilități organizatorice, atenție la detalii și capacitatea de a contribui la un proces de lucru în echipă;

– Abilitatea de a lucra independent și de a răspunde la feedback în timp util și profesionist;

– Experiența de comunicare pe subiecte sociale, umanitare și de dezvoltare va fi un avantaj.

Personal de suport

1. Editor texte

2. Designer grafic

3. Editor Video

CV-urile personalului de suport vor fi incluse în ofertă.

Raportare

Contractul cu compania selectată va fi monitorizat de echipa de management CEDA. Înainte de executarea lucrărilor, compania selectată va prezenta CEDA un plan de lucru: planurile de comunicare, materialele propuse și termenele de executare. Planul va fi transmis spre executare în urma aprobării scrise a CEDA.

Activitățile întreprinse și rezultatele obținute vor fi împărtășite regulat cu reprezentanții CEDA în cadrul întâlnirilor (cel puțin o dată pe lună) stabilite de comun acord.

Criterii de evaluare

Evaluarea tehnică va fi efectuată conform următoarelor criterii:

Dosar agenție: 70 puncte

1. Portofoliul agenției de comunicare

2. CV personal cheie (team leader, editor texte, designer, editor video)

3. Scrisori de recomandare

Propunere financiară (30 de puncte)

Va fi prezentată într-un format detaliat, evidențiind fiecare componentă a costurilor.

Oferta financiară va fi exprimată în MDL.

Condițiile de plată

Serviciile din acest contract vor fi furnizate pe bază de preț fix, care va include toate taxele și cheltuielile legate de producerea tuturor produselor de comunicare și TVA („Valoarea maximă a contractului”).

Plata pentru serviciile prestate se va efectua lunar în urma aprobării livrabilelor finalizate conform planului de lucru agreat la tariful lunar convenit.

Valoarea contractului va acoperi toate costurile care vor fi suportate în timpul realizării sarcinilor definite în contract, inclusiv costurile proceselor de planificare și validare cu părțile interesate, implementare a activităților menționate în ofertă și onorariul părților sub-contractate.

Modalitatea participării la concurs

Companiile interesate vor expedia aplicația la adresa electronică [email protected] cu titlul „Cerere ofertă Agenție Comunicare” până la data de 24.09.2024 la 12:00, miezul nopții.

Aplicația va include:

– Portofoliul agenției de comunicare

– CV personal cheie

– 2 scrisori de recomandare

– Oferta financiară cu indicarea prețurilor incl. TVA

– Copie a certificatului de înregistrare al companiei